Székhelyszolgáltatás
Egy üzleti vállalkozás elengedhetetlen alapfeltétele, hogy székhelycímmel rendelkezni kell.
A kis- és középvállalkozások számára költséghatékony megoldás a székhelyszolgáltatás.
A székhelyszolgáltatás gyakorlati előnyei
- Kiemelkedő minőségű szolgáltatást kap kedvező áron.
- Igényes megjelenésű ingatlanban lehet a cégének a címe.
- Nem fogják felfüggeszteni az adószámát, azért mert pl. egy hosszabb nyaralás miatt nem vette át a leveleit.
- Nem az Ön lakásán csönget az adóhatóság.
- Érkező küldemények átvétele – minden érkező iratot, levelet és csomagot azonnal átveszünk munkaidőben.
- Igény szerint az iratok szkennelesé, továbbítása – cége új székhelyére érkező iratait nem csak átvesszük, hanem annak tartalmát beszkenneljük, és továbbítjuk az Ön által megadott e-mail címre. (feláras kiegészítő szolgáltatás)
- Továbbpostázás – a beszkennelt iratait, összegyűjtjük és a megbeszélt időközönként az Ön által megadott fizikai címre postán keresztül ajánlva továbbítjuk (feláras kiegészítő szolgáltatás).
- Nem számít fel semmilyen hatóság (katasztrófavégelem, vízművek) egyéb adókat, díjak azért, mert cég van bejelentve a lakásába.
Irodánk teljes mértékben a 7/2017.(VI.1) IM rendelettel összhangban végzi tevékenységét.
Amennyiben igényli, úgy a cégalapításhoz, székhelyváltáshoz szükséges ügyvédet a helyszínen tudunk biztosítani időpontegyeztetés után, hogy ügyeit gyorsan és kényelmesen, egy helyen intézhesse.